tired

Omajgad jag är trött.
Haha, nej men seriöst, har extremt mycket träningsverk men aah it feels good.
Nu vet jag att träningen igår funka. Yey!
Idag är en välförtjänt "göra ingenting dag" ändå, så är det så sjukt tråkigt.
Men får mysa ner mig i sängen med Elle och lite varm chocklad innan jag ska till optikern vid typ fyra och kolla min syn. Vill. Inte.
Anyways så vill jag tipsa om Maybelline New Yorks Dream Fresh BB cream, eftersom att det blir en no-makeup dag för mig. Deeen är sjukt bra och den känns inte under dagen. Den täcker inte som en foundation gör men bra för en naturlig look. Testa! 

Kommentarer ♥
För folk som frågar om jag är modell, ja. För folk som frågar var jag bor, i skåne, i mitteln typ. För alla läsare, ni är bäst. ♥
Tänk på att stötande kommentarer inte ses av bloggaren utan raderas direkt.
Kommentera? ♥

Skriv gärna ditt namn! ♥ :
Kom ihåg mig! ♥

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg? Jag vill gärna kolla! ♥:

Vad vill du säga? ♥:

Tack! ♥
Trackback ♥