Ny design!

Hade ingen lust att blogga idag eftersom jag börjar må dåligt och har inte gjort något speciellt, så passade på att göra om designen nästan helt. Det finns ett par ändringar kvar att göra men ja det är väll en bra början.
Tycker ni den blev bra? Tryck på F5 om ni inte ser den.

Finns ett par problem jag håller på att lösa som kan vara störande:
  • Rubriktexten som "blandar" sig.
  • Drop down menyn ligger fel.
  • Kommentarsfältet håller på att uppgraderas (kan se knas ut)
  • Storleken på bilderna KAN se ut att inte passa in. 
Så nu skrev jag det, jag vet om det, haha you don't need to tell me. :)
Annars, så somsagt händer ingenting.
Är riktigt trött och frusen och ja, mina ögon gör ont som in i eftersom att jag tydligen behöver glasögon. Idag är ingen bra dag bara.
Men ikväll så laddar vi upp med film & cola och hoppas på att imorgon
blir en mycket bättre dag! Ha det bra så länge godingar, här får ni en bild från mitt nattduksbord sålänge haha enjoy! xx
 
Victoria's Secret ♥

Kommentarer ♥
För folk som frågar om jag är modell, ja. För folk som frågar var jag bor, i skåne, i mitteln typ. För alla läsare, ni är bäst. ♥
Tänk på att stötande kommentarer inte ses av bloggaren utan raderas direkt.
Kommentera? ♥

Skriv gärna ditt namn! ♥ :
Kom ihåg mig! ♥

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg? Jag vill gärna kolla! ♥:

Vad vill du säga? ♥:

Tack! ♥
Trackback ♥