Ja nu bloggar jag igen...

Haha kommer blogga nu, så får ni kika in om ni vill läsa om mitt liv eller kolla bilder varje dag.
Tycker ni det är kul, stanna gääärna.
Idag vaknade jag vid åtta, gick upp, gjorde en smoothie och träna i en timme.
Sen åt jag en heathy omelett och känner mig asduktig nu, haha.
Efter ett tag kom Sara hit, vi knäppte ett par bilder och gjorde mest ingenting, men ändå
mysigt att träffa henne igen.
Nu ska jag kolla på film och mysa, hoppas att mamma har börjat med maten,
I'm staaarving.
Poss :)

Kommentarer ♥
För folk som frågar om jag är modell, ja. För folk som frågar var jag bor, i skåne, i mitteln typ. För alla läsare, ni är bäst. ♥
Tänk på att stötande kommentarer inte ses av bloggaren utan raderas direkt.
Kommentera? ♥

Skriv gärna ditt namn! ♥ :
Kom ihåg mig! ♥

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg? Jag vill gärna kolla! ♥:

Vad vill du säga? ♥:

Tack! ♥
Trackback ♥