Hår

 
Åh, har precis duschat och sitter här med blött hår. Nyser 24/7 meeen jag har bestämt mig för att inte använda någon värme styling prudukt alls på en månad, om det inte är sjuuukt nödvänligt.
Mitt hår håller på att slitas i bitar haha :(.
Saknar mitt långa hår.. Men det är tur att det växer sabbt och med E-vitaminer och inpakningar går det förhoppningsvis snabbare. Letade runt lite över allt desperat efter hur långt håret växer per månad (när jag tänker på något jag vill ha svar på måste jag ha svar på det genast) så jag kunde räkna ut när jag skulle få så långt hår jag vill ha. Haha herregud, håret växer 1.25 cm i månaden! As lite. Kommer inte klippa mig på ett år ungefär. Ush hur kommer detta gå?

Kommentarer ♥
För folk som frågar om jag är modell, ja. För folk som frågar var jag bor, i skåne, i mitteln typ. För alla läsare, ni är bäst. ♥
Tänk på att stötande kommentarer inte ses av bloggaren utan raderas direkt.
Kommentera? ♥

Skriv gärna ditt namn! ♥ :
Kom ihåg mig! ♥

E-postadress: (bara jag som ser ♥)

Din blogg? Jag vill gärna kolla! ♥:

Vad vill du säga? ♥:

Tack! ♥
Trackback ♥